torsdag 4. desember 2008

Punktligheter

Harald strødde noen tanker i min retning og da er det bare å bli så kjedelig at man følger reglene:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Jeg rekker dessverre ikke å gjøre det mer uinteressant enn som så:

1: Jeg har 56 bøker på nattbordet og ved siden av sengen
2: Jeg har komplett samling av Morgan Kane
3: Jeg har vært mer på Fornebu enn faren min som er pensjonert flyver og flyinstruktur
4: Den første LP'en jeg kjøpte var In The West med Jimi Hendrix (1973)
5: Jeg har vært i London rundt 25 ganger
6: Jeg hadde Morten Krogvoll (han, ja) som fotballtrener på gutte- og juniorlaget

Det hele sendes videre til Katolikken, Den tvilsomme, Ungkristen (det teller for to) og Martin, siden dette kan være en ting han er interessert i.

2 kommentarer :

Anonym sa...

"1: Jeg har 56 bøker på nattbordet og ved siden av sengen"

Huff... jeg hater å ha mange bøker som jeg ikke har lest ferdig. I det siste har jeg prøvd å ha flest mulig å bokhylla, slik at jeg bare trenger å konsentrere meg om et par om gangen... Eller, ikke mer enn 6 i hvert fall...

Blir det ikke veldig rotete ved nattbordet?

Bjørn Are sa...

Jo.

Men jeg rydder hvert femte år.